Za e-mail marketing potrebujete zanesljivo in zmogljivo orodje. Med mnogimi možnostmi, ki so na voljo, sta Mailchimp in SqualoMail zagotovo eni izmed bolj priljubljenih orodij.

V tem članku bomo primerjali Mailchimp in SqualoMail, da bi vam pomagali izbrati tisto, ki najbolje ustreza vašim potrebam. Primerjali bomo uporabniško izkušnjo, funkcionalnosti, cenovno politiko in podporo strankam.

Na koncu pa vam bomo povedali še naše osebno mnenje in vam povedali, katero orodje najraje uporabljamo v naši agenciji za pripravo e-mail kampanj za naše stranke.

Uporabniška izkušnja

Mailchimp

SqualoMail

Pomembno je opozoriti, da temelji izbira med Mailchimpom in SqualoMailom na specifičnih potrebah in stopnji izkušenj uporabnika.

Mailchimp se ponaša s svojim enostavnim vmesnikom in intuitivno uporabniško izkušnjo. S preprostimi koraki lahko ustvarite in prilagodite svoje e-poštne predloge, upravljate svoje naročnike in spremljate analitiko.

SqualoMaill ponuja podobno uporabniško izkušnjo, vendar ima nekoliko bolj minimalističen pristop k oblikovanju vmesnika. Odvisno od vaših osebnih preferenc, se lahko odločite glede na slog, ki vam bolj ustreza.

Mailchimp je torej odlična izbira za začetnike in tiste brez tehničnega znanja, ki želijo enostavno orodje za upravljanje e-poštnih kampanj. Ponuja intuitiven vmesnik, bogat nabor funkcij, oblikovalske predloge in podporo za analizo rezultatov.

Mailchimp je zelo priljubljen med manjšimi podjetji in posamezniki, ki se želijo osredotočiti na učinkovito komuniciranje prek e-pošte, ne da bi se preveč zapletali v tehnične podrobnosti.

SqualoMail pa je bolj primeren za napredne uporabnike z izkušnjami v e-poštnem marketingu, ki iščejo večjo prilagodljivost in nadzor nad svojimi kampanjami. Platforma ponuja možnost programabilnosti prek API-ja, kar omogoča integracijo z drugimi orodji in sistemsko avtomatizacijo procesov.

SqualoMail je zasnovan za uporabnike, ki želijo ustvarjati prilagojene rešitve in izkoristiti napredne analitične funkcije.

Pri izbiri med Mailchimpom in SqualoMailom je pomembno upoštevati specifične potrebe vašega podjetja, cilje e-poštnih kampanj in stopnjo tehničnih veščin, ki jih imate na voljo.

Če torej želite enostavno orodje z intuitivnim vmesnikom, je Mailchimp odlična izbira. Če pa želite več prilagodljivosti in nadzora ter imate izkušnje z e-poštnim marketingom, je SqualoMaill lahko veliko boljša izbira za vas.

Na koncu je ključno preizkusiti obe platformi, če je mogoče, in oceniti, katera vam najbolj ustreza glede na vaše specifične zahteve in preference.

Funkcionalnosti

Mailchimp:

SqualoMail

Obe orodji ponujata številne uporabne funkcionalnosti za upravljanje e-poštnih kampanj. Mailchimp se ponaša s svojimi zmogljivimi avtomatizacijskimi možnostmi, ki omogočajo pošiljanje personaliziranih e-sporočil glede na dejanja in vedenje prejemnikov.

SqualoMail pa se osredotoča na enostavno upravljanje naročnikov in sledenje odzivnosti. Obe orodji omogočata segmentacijo občinstva za ciljno usmerjene kampanje, pa tudi integracijo z drugimi platformami za boljšo uporabniško izkušnjo.

Cenovna politika

Cena je pomemben dejavnik pri odločanju med orodji za pošiljanje e-pošte. Mailchimp ponuja različne pakete, od brezplačnega osnovnega paketa, ki je idealen za manjša podjetja, do plačljivih paketov, ki vključujejo več funkcionalnosti in večje število naročnikov.

Vir: Mailchimp

Squalomail pa ponuja bolj poenostavljeno cenovno politiko z mesečno naročnino, ki temelji na številu naročnikov.

Vir: SqualoMail

Podpora strankam

Ko gre za podporo strankam, sta Mailchimp in Squalomail v teoriji zavezana k zagotavljanju odličnih storitev. Mailchimp ponuja 24-urno podporo prek klepeta in e-pošte, poleg tega pa ima tudi obsežno zbirko dokumentacije in vodnikov za uporabo.

Squalomail prav tako zagotavlja podporo prek klepeta, vendar je obseg dokumentacije nekoliko manjši v primerjavi z Mailchimpom. Prednost pa je zagotovo podpora v slovenskem jeziku, ki je po naših izkušnjah izjemno odzivna in ustrežljiva.

Zaključek

Ob zaključku je pomembno opozoriti, da je izbira med Mailchimpom in Squalomailom odvisna od vaših posebnih potreb in preferenc.

Če iščete enostavno uporabniško izkušnjo in zmogljive avtomatizacijske funkcionalnosti, je Mailchimp dobra izbira.

Če pa vam je v ospredju preprosto upravljanje naročnikov in sledenje odzivnosti, je Squalomail vredno preizkusiti.

Na koncu pa ni prave ali napačne izbire – pomembno je, da izberete orodje, ki najbolje ustreza vašim specifičnim potrebam in vam omogoča, da vzpostavite učinkovito komunikacijo s svojimi strankami in občinstvom. S temi dvema močnima orodjema na voljo ste že na dobri poti k uspešnemu pošiljanju e-pošte.

In še naše mnenje

Skozi leta smo preizkusili že marsikaj, med prvimi Mailchimp. Uporaba je res enostavna in uporabnik se resnično hitro nauči, kako delati z orodjem. Za osnovne potrebe in dokler še nimamo velike baze naročnikov, je Mailchimp dobra izbira.

Hkrati pa smo imeli tudi precej primerov, ko smo med pripravo kampanje na Mailchimpu zaznali težave s pravilnim prikazovanjem e-mailov. Velikokrat se je zgodilo, da je bila vsebina na telefonih premetana in videti popolnoma drugače kot v predogledu. Popravljanje in preurejanje tovrstnih kampanj je pobralo precej časa.

Po naših izkušnjah peša tudi podpora pri Mailchimpu.

Squlomail je na prvi pogled mogoče res nekoliko bolj zakompliciran, a je, ko se uporabnik navadi, enostavno orodje. Odlično imajo urejeno tudi možnost avtomatizacij in uporbniku pri tem tudi pomagajo ter svetujejo.

Najboljše pa je to, da je njihova podpora v slovenskem jeziku in so dosegljivi ter vedno na voljo za pomoč. Pomagajo pri prenosih naslovnikov (kadar je to potrebno), osnovnih nastavitvah in naprednih avtomatizacijah ter vse vmes.

Našim strankam tako predlagamo delo s Sqalomailom. To velja za tiste, ki že imajo vzpostavljen e-mail marketing in za tiste, ki povprašujejo za izdelavo spletne strani ali trgovine na ključ pri nas.

Velikokrat pa nas vprašajo tudi, če ni dovolj, da je podjetje prisotno na družbenih omrežjih (ali želijo vzpostaviti le oglaševanje na Facebooku ali Googlu). Glede na donosnost naložbe (ROI) ima email marketing običajno veliko višji donos kot drugi kanali, saj se ocenjuje, da e-mail ustvari 36 $ za vsakih 1 $ – to predstavlja neverjetnih 3600% ROI. Po drugi strani naj bi družbena omrežja prinesla ocenjen donos v višini 2,80 $ za vsakih 1 $.

Ja, e-mail marketing se splača.