Cena Google oglaševanja in kaj vpliva nanjo

Ker je vprašanje o ceni Google oglaševanja eno najpogostejših, ki jih dobimo, smo se odločili, da vam v tem blogu pojasnimo, kako se oblikuje cena Google oglaševanja, ter vam podamo uporabne nasvete, kako načrtovati proračun, ki bo usmerjen v doseganje vaših ciljev oglaševanja.

S preprostim razumevanjem cene Google oglaševanja in načrtovanjem proračuna lahko odprete vrata do uspešnih oglaševalskih kampanj, ki bodo pripeljale nove stranke in rast vašemu podjetju.

Poglejmo si torej 6 ključnih dejavnikov, ki vplivajo na ceno Google oglaševanja.

Google oglaševanje poskrbi za visoke stopnje konverzij

Google oglaševanje je postalo nuja in ne samo ena izmed možnosti oglaševanja.

S svojim obsežnim dosegom, natančnimi zmogljivostmi ciljanja in robustno analitiko je Google Ads nemzotljiv kralj konverzij.

V tem blogu bomo raziskali 5 razlogov, zakaj vam lahko Google oglaševanje pomaga doseči izjemne stopnje konverzij.

SEO optimizacija za trajno visoke pozicije na Googlu

Če želite doseči večjo prepoznavnost in povečati obiskanost svoje spletne strani, je ključnega pomena, da za svojo spletno stran ali trgovino uredite SEO optimizacijo (Search Engine Optimization).

V tem člaku bomo pojasnili, na kaj morate biti pozorni pri SEO za vašo spletno stran in na kak način lahko prihranite pri oglaševanju.

Google Ads oglaševanje: se ga želite lotiti sami?

Razmišljate o Google Ads oglaševanju, vendar se ne morete odločiti, ali bi ga upravljali samostojno ali s pomočjo agencije? Preberite naš blog in odkrijte prednosti in slabosti obeh načinov upravljanja oglaševanja na Google Ads.

Google oglaševanje – koliko stane in kako deluje?

Odkrijte, kako lahko Google oglaševanje doprinese uspehu vaše znamke in koliko stane tovrstna investicija. V tem blog prispevku najdete vse o tem, kaj sploh so Google oglasi, kaj so njihove prednosti in kako povečati učinkovitost prodaje z google oglaševanjem.

Google Analytics 4 in zakaj ga morate nadgraditi zdaj

Google Analytics 4

Google je napovedal, da bo UA zastarel julija 2023, kar pomeni, da lastniki spletnih mest ne bodo mogli več dostopati do svojih podatkov UA. Zato je nujno, da lastniki spletnih mest zdaj preidejo na GA4, da zagotovijo, da ne izgubijo dragocenih podatkov.