CGP ali celostna grafična podoba: zakaj je tako pomembna?

V tem blogu bomo raziskali temelje celostne grafične podobe, od osnovnih elementov, kot so logotip in barvna paleta, do njene vloge v digitalnem svetu in produktni embalaži.

Poglobili se bomo v razloge, zakaj je CGP nepogrešljiv del vsake uspešne blagovne znamke, in kako lahko dobra vizualna identiteta pripomore k izgradnji močne, prepoznavne in zaupanja vredne blagovne znamke. Razkrili bomo, kako lahko prava kombinacija vizualnih elementov vaši znamki omogoči, da izstopa v nasičenem tržišču in vzpostavi čustveno povezavo s svojo ciljno publiko.

Izdelava spletne strani – hitro, ugodno in kakovostno*

Če ste na začetku svoje poslovne poti ali imate dobro utečen posel, ki po nekaj letih potrebuje osvežitev, je problem je isti: spletna stran je nekaj, brez česar res ne gre. Izdelava spletne strani pa je lahko resnično stresen proces.

V tem blogu boste spoznali načine, pri katerih bo izdelava spletne strani ugodna, kakovostna in hitra.

Razlogi za opuščene košarice v spletnih trgovinah

Opuščene košarice so kompleksen izziv, a s pravilnim razumevanjem in pristopom lahko spletni trgovci znatno izboljšate svoje stopnje konverzij.

V tem blogu bomo podrobno raziskali deset glavnih razlogov za opuščene košarice in predlagali strategije za njihovo reševanje.

Kako zmanjšati število opuščenih košaric v spletni trgovini?

Dejstvo je, da se veliko potencialnih prodaj izgubi tik pred zaključkom.

Veliko lastnikov spletnih trgovin pa se (razumljivo) težko sprijazni s tem podatkom, a ni vse tako črno.
Razumevanje tega pojava je prvi korak k izboljšanju. V tem blogu vam bomo predstavili nekaj osnovnih informacij o tem, kako zmanjšati število opuščenih košaric v vaši spletni trgovini.

Uspešna spletna trgovina: Kako izstopati na nasičenem tržišču?

Spletna trgovina, kjer vsak klik odpira vrata do novih priložnosti, je za tiste, ki jih izdelujemo, nenehen izziv. V morju ponudbe je seveda pomembno izstopati, vendar resnična skrivnost ni le v sami ponudbi, temveč v v tem, kaj jo navdihuje, prodaja in ustvarja lojalnost. Ta blog vam bo razkril strategije, ki vodijo do izjemnosti – od oblikovanja do prodaje.

Osvetlili bomo ne le ključne korake za vzpostavitev spletne trgovine, temveč bomo razkrili tudi nekatere zanimive inovacije, ki ločijo povprečnost od izjemnosti.

Cena Google oglaševanja in kaj vpliva nanjo

Ker je vprašanje o ceni Google oglaševanja eno najpogostejših, ki jih dobimo, smo se odločili, da vam v tem blogu pojasnimo, kako se oblikuje cena Google oglaševanja, ter vam podamo uporabne nasvete, kako načrtovati proračun, ki bo usmerjen v doseganje vaših ciljev oglaševanja.

S preprostim razumevanjem cene Google oglaševanja in načrtovanjem proračuna lahko odprete vrata do uspešnih oglaševalskih kampanj, ki bodo pripeljale nove stranke in rast vašemu podjetju.

Poglejmo si torej 6 ključnih dejavnikov, ki vplivajo na ceno Google oglaševanja.

9 preverjenih taktik za učinkovito Google oglaševanje

Učinkovito Google oglaševanje zahteva dobro mero strateškega razmišljanja, kreativnosti in analiziranje podatkov. Če želite doseči izjemne rezultate pri doseganju potencialnih strank (lead generation) in konverzij, morate imeti v rokavu prave taktike.

V tem blogu bomo razkrili devet ključnih taktik za učinkovito Google oglaševanje.

Facebook oglaševanje za 200 % povečanje konverzij

Facebook oglaševanje ponuja neverjetno priložnost za doseganje izjemnih konverzij. Pravilno ciljanje, vizualno privlačnioglasi, povezanost s strankami, optimizacija kampanj in nenehno spremljanje analitike so ključ do uspeha.

Z uporabo teh strategij lahko dosežete povečanje konverzij za 200 % in več ter pripeljete vaše poslovanje na nove ravni.

V tem blogu bomo raziskali preverjene strategije za Facebook oglaševanje, ki omogočajo impresivno povečanje konverzij.

Mora biti spletna stran prilagojena na mobilne naprave?

Mobilni telefoni in tablice so naši nepogrešljivi spremljevalci, ki nam omogočajo enostaven dostop do informacij kjerkoli in kadarkoli.

Spletni uporabniki na mobilnih napravah želijo hitro in učinkovito priti do rešitev ali nakupa, zato je kritičnega pomena, da je vaša spletna stran prilagojena na mobilne naprave.

V tem blogu bomo raziskali, na kaj morate biti pozorni pri prilagojenosti vaše spletne strani na mobilne naprave in kaj pridobite s tem, da ste pozorni tudi na to.

E-mail avtomatizacija za konkreten dvig prodaje

E-mail marketing je ena najučinkovitejših in najpogosteje uporabljenih metod trženja. E-mail avtomatizacija, kot pomemben del tega, pa je ključna za uspešno izvajanje e-mail marketing kampanj.

S pravilno izvedeno e-mail avtomatizacijo podjetja lahko dosežejo svoje ciljne skupine, vzpostavijo močne odnose s strankami ter povečajo prodajo.

V tem blogu bomo raziskali pet ključnih prednosti uporabe e-mail avtomatizacije in razloge, zakaj je vlaganje v avtomatizirane e-maile smiselno ter kaj pridobite s tem.