SEO optimizacija

PRODAJTE VEČ IZDELKOV ALI STORITEV TAKO, DA SE POSTAVITE NA PRVA MESTA NA GOOGLU

SEO optimizacija (Search Engine Optimization) je proces, s katerim izboljšamo uvrstitev vaše spletne strani na Googlu. Bolj kot imate optimizirano spletno stran, bolj je verjetno, da boste na svojo stran pripeljali več potencialnih strank. In to brez da bi porabili goro denarja! Marikatero podjetje je s spletno optimizacijo svojo prodajo povečalo za nekajkrat. Bodite med njimi tudi vi.

Kako poteka SEO optimizacija?

Bi želeli prodati več produktov ali storitev?

Verjetno ni človeka, ki bi na to vprašanje odgovoril, da ne. SEO optimizacija je storitev, ki lahko naredi nekajkratno razliko v vaši prodaji, veliko podjetij pa se tega niti ne zaveda.

Dodatni bonus pa je dejstvo, da je dobro optimizirana spletna stran ali trgovina prijazna tudi uporabnikom, ne le iskalnikom. Pri vsem tem pa zagotovo igrajo veliko vlogo ključne besede, ki najbolje opišejo delovanje vašega podjetja, storitev ali produkt, ki ga prodajate. Ključne besede namreč prilagodimo na iskalne nize, ki so jih vnesli uporabniki.

Ne glede na to, ali imate veliko spletno trgovino ali predstavitveno spletno stran, vas bo naša ekipa podprla na poti do samega vrha.

Brezplačna analiza vaše spletne strani
in oglaševanja

Izpolnite spodnji obrazec in poslali vam bomo rezultate brezplačne analize vaše spletne strani ali trgovine.



    Že imate super spletno stran? Odlično! Vaš naslednji korak naj bo ...

    oglaševanje! Oglaševanje v kombinaciji s SEO je najboljša kombinacija za dolgoročni uspeh na spletu. Google oglaševanje vam omogoča, da čim hitreje dosežete veliko število potencialnih strank in dvig prodaje. Ko govorimo o ciljanem oglaševanju, je oglaševanje na Googlu najboljša izbira.

    V stik s svojimi potencialnimi strankami pa lahko stopite tudi preko družbenih omrežij. Facebook oglaševanje ponuja veliko različnih opcij, oglase pa lahko pripravimo za vse faze nakupnega procesa. Uporabimo ga lahko v fazi, ko je vaše podjetje še neznano in z oglaševanjem zgradimo prepoznavnost, in tudi, kadar je uporabnik že pripravljen kupiti produkt ali storitev, pa rabi še malce spodbude.

    Za najbolj oseben in pristen stik z vašimi potencialnimi strankami in tistimi, za katere želite, da postanejo vaše redne stranke, pa je vedno najboljša odločitev e-mail marketing.