Google Ads oglaševanje: se ga želite lotiti sami?
Razmišljate o Google Ads oglaševanju, vendar se ne morete odločiti, ali bi ga upravljali samostojno ali s pomočjo agencije? Preberite naš blog in odkrijte prednosti in slabosti obeh načinov upravljanja oglaševanja na Google Ads.
Izdelava spletne strani – moramo res najeti strokovnjaka?
Spletna stran je ključni element uspešnega spletnega poslovanja. V tem blog prispevku najdete vse o tem, zakaj je za izdelavo spletne strani za vaše podjetje bolje najeti strokovnjaka in prednosti, ki jih s tem pridobite- vse od profesionalnega videza do prihranka stroškov in časa.
Google oglaševanje – koliko stane in kako deluje?
Odkrijte, kako lahko Google oglaševanje doprinese uspehu vaše znamke in koliko stane tovrstna investicija. V tem blog prispevku najdete vse o tem, kaj sploh so Google oglasi, kaj so njihove prednosti in kako povečati učinkovitost prodaje z google oglaševanjem.
7 razlogov, zakaj se splača investirati v email marketing
S svojo močjo ustvarjanja visoke donosnosti naložbe in merljivih rezultatov je e-poštno trženje močno orodje za vsako podjetje, ki želi čim bolj povečati svoje naložbe v trženje in spodbuditi rast.
Google Analytics 4 in zakaj ga morate nadgraditi zdaj
Google je napovedal, da bo UA zastarel julija 2023, kar pomeni, da lastniki spletnih mest ne bodo mogli več dostopati do svojih podatkov UA. Zato je nujno, da lastniki spletnih mest zdaj preidejo na GA4, da zagotovijo, da ne izgubijo dragocenih podatkov.