Mailchimp ali Squalomail. Kaj izbrati?

Za e-mail marketing potrebujete zanesljivo in zmogljivo orodje. Med mnogimi možnostmi, ki so na voljo, sta Mailchimp in Squalomail zagotovo eni izmed bolj priljubljenih orodij.
V tem članku bomo primerjali Mailchimp in Squalomail, da bi vam pomagali izbrati tisto, ki najbolje ustreza vašim potrebam.
Skriti potencial LinkedIn-a in pot do poklicnega uspeha

Sprva znan kot virtualna zbirka življenjepisov, se je LinkedIn razvil v močno orodje za mreženje, ki ima ogromen potencial za osebno in poklicno rast. Pod njegovo površino se skriva zakladnica skritih priložnosti, ki čakajo, da jih odkrijemo. V tem članku se bomo poglobili v neizkoriščeno moč LinkedIna in kako lahko dvignemo svojo kariero na nove višave.
Se splača oglaševati na Facebooku ali Googlu?

Če se ukvarjate s spletnim marketingom za vaše podjetje, se zagotovo sprašujete tudi vi, katera platforma je bolj primerna – Facebook ali Google.
Obe platformi ponujata različne možnosti oglaševanja, zato je pomembno, da preučite prednosti in slabosti obeh, preden se odločite, kam vložiti svoj denar.
Spletna trgovina v WordPressu- prednosti in slabosti

Izdelava spletne trgovine v WordPressu ima svoje prednosti in slabosti. Preberite si naš članek, kjer predstavljamo 5 prednosti in 5 slabosti te priljubljene platforme za spletno trgovanje. Odkrijte, kako izkoristiti njegove prednosti ter premagati morebitne izzive.
Umetna inteligenca in digitalni marketing: koristi in izzivi

V tem blogu bomo raziskali koristi AI v personalizaciji marketinških kampanj, optimizaciji oglaševanja, izboljšanju uporabniške izkušnje in analizi podatkov. Poleg tega bomo omenili izzive, ki jih prinaša uporaba AI v marketingu ter kako se jim lahko podjetja izognejo.
Google Ads oglaševanje: se ga želite lotiti sami?

Razmišljate o Google Ads oglaševanju, vendar se ne morete odločiti, ali bi ga upravljali samostojno ali s pomočjo agencije? Preberite naš blog in odkrijte prednosti in slabosti obeh načinov upravljanja oglaševanja na Google Ads.
Izdelava spletne strani – moramo res najeti strokovnjaka?

Spletna stran je ključni element uspešnega spletnega poslovanja. V tem blog prispevku najdete vse o tem, zakaj je za izdelavo spletne strani za vaše podjetje bolje najeti strokovnjaka in prednosti, ki jih s tem pridobite- vse od profesionalnega videza do prihranka stroškov in časa.
Google oglaševanje – koliko stane in kako deluje?

Odkrijte, kako lahko Google oglaševanje doprinese uspehu vaše znamke in koliko stane tovrstna investicija. V tem blog prispevku najdete vse o tem, kaj sploh so Google oglasi, kaj so njihove prednosti in kako povečati učinkovitost prodaje z google oglaševanjem.
7 razlogov, zakaj se splača investirati v email marketing

S svojo močjo ustvarjanja visoke donosnosti naložbe in merljivih rezultatov je e-poštno trženje močno orodje za vsako podjetje, ki želi čim bolj povečati svoje naložbe v trženje in spodbuditi rast.
Google Analytics 4 in zakaj ga morate nadgraditi zdaj

Google je napovedal, da bo UA zastarel julija 2023, kar pomeni, da lastniki spletnih mest ne bodo mogli več dostopati do svojih podatkov UA. Zato je nujno, da lastniki spletnih mest zdaj preidejo na GA4, da zagotovijo, da ne izgubijo dragocenih podatkov.