Remarketing pretvori obiskovalce v zveste stranke

Remarketing je tehnika oglaševanja, ki vam omogoča, da se znova povežete z obiskovalci vašega spletnega mesta, ki so že pokazali zanimanje za njihove izdelke ali storitve.

S prikazovanjem ciljnih oglasov tem preteklim obiskovalcem obudimo njihovo zanimanje in jih pretvorimo v zveste stranke.

V tem blogu bomo raziskali moč remarketinga in kako lahko pripomore k dvigu vašega poslovanja na nove višave.

Kaj je vsebinski marketing in kako vpliva na prodajo

V današnjem blogu bomo raziskali enega najmočnejših orodij, ki jih ima na voljo sodoben digitalni podjetnik – vsebinski marketing.

S pomočjo kakovostnih vsebin, ki nas povezujejo z našo ciljno skupino- potencialnimi strankami, lahko izstopamo od konkurence.

Vsebinski marketing posredno vpliva na prodajo in se izkaže kot močno prodajno orodje. V tem blogu bomo preverili, kako.

Kaj sporoča izgled vaše spletne strani o vas

S potrošniki, ki se vse bolj selijo na splet, ima izgled vaše spletne strani ključno vlogo pri oblikovanju njihovega dojemanja vašega podjetja.

V tem blogu bomo raziskali pomen izgleda spletne strani, se poglobili v zastarele oblikovalske rešitve in osvetlili ključne vidike, ki jih je treba upoštevati, da bi dobili izjemno spletno stran, ki bo vaše podjetje popeljala tja, kamor želite, da gre.

Google oglaševanje poskrbi za visoke stopnje konverzij

Google oglaševanje je postalo nuja in ne samo ena izmed možnosti oglaševanja.

S svojim obsežnim dosegom, natančnimi zmogljivostmi ciljanja in robustno analitiko je Google Ads nemzotljiv kralj konverzij.

V tem blogu bomo raziskali 5 razlogov, zakaj vam lahko Google oglaševanje pomaga doseči izjemne stopnje konverzij.

SEO optimizacija za trajno visoke pozicije na Googlu

Če želite doseči večjo prepoznavnost in povečati obiskanost svoje spletne strani, je ključnega pomena, da za svojo spletno stran ali trgovino uredite SEO optimizacijo (Search Engine Optimization).

V tem člaku bomo pojasnili, na kaj morate biti pozorni pri SEO za vašo spletno stran in na kak način lahko prihranite pri oglaševanju.

Mailchimp ali Squalomail. Kaj izbrati?

Za e-mail marketing potrebujete zanesljivo in zmogljivo orodje. Med mnogimi možnostmi, ki so na voljo, sta Mailchimp in Squalomail zagotovo eni izmed bolj priljubljenih orodij.

V tem članku bomo primerjali Mailchimp in Squalomail, da bi vam pomagali izbrati tisto, ki najbolje ustreza vašim potrebam.

Skriti potencial LinkedIn-a in pot do poklicnega uspeha

Sprva znan kot virtualna zbirka življenjepisov, se je LinkedIn razvil v močno orodje za mreženje, ki ima ogromen potencial za osebno in poklicno rast. Pod njegovo površino se skriva zakladnica skritih priložnosti, ki čakajo, da jih odkrijemo. V tem članku se bomo poglobili v neizkoriščeno moč LinkedIna in kako lahko dvignemo svojo kariero na nove višave.

Se splača oglaševati na Facebooku ali Googlu?

Če se ukvarjate s spletnim marketingom za vaše podjetje, se zagotovo sprašujete tudi vi, katera platforma je bolj primerna – Facebook ali Google.

Obe platformi ponujata različne možnosti oglaševanja, zato je pomembno, da preučite prednosti in slabosti obeh, preden se odločite, kam vložiti svoj denar.

Spletna trgovina v WordPressu- prednosti in slabosti

Izdelava spletne trgovine v WordPressu ima svoje prednosti in slabosti. Preberite si naš članek, kjer predstavljamo 5 prednosti in 5 slabosti te priljubljene platforme za spletno trgovanje. Odkrijte, kako izkoristiti njegove prednosti ter premagati morebitne izzive.

Umetna inteligenca in digitalni marketing: koristi in izzivi

a.i. umetna inteligenca

V tem blogu bomo raziskali koristi AI v personalizaciji marketinških kampanj, optimizaciji oglaševanja, izboljšanju uporabniške izkušnje in analizi podatkov. Poleg tega bomo omenili izzive, ki jih prinaša uporaba AI v marketingu ter kako se jim lahko podjetja izognejo.