Mora biti spletna stran prilagojena na mobilne naprave?

Mobilni telefoni in tablice so naši nepogrešljivi spremljevalci, ki nam omogočajo enostaven dostop do informacij kjerkoli in kadarkoli.

Spletni uporabniki na mobilnih napravah želijo hitro in učinkovito priti do rešitev ali nakupa, zato je kritičnega pomena, da je vaša spletna stran prilagojena na mobilne naprave.

V tem blogu bomo raziskali, na kaj morate biti pozorni pri prilagojenosti vaše spletne strani na mobilne naprave in kaj pridobite s tem, da ste pozorni tudi na to.

Kaj sporoča izgled vaše spletne strani o vas

S potrošniki, ki se vse bolj selijo na splet, ima izgled vaše spletne strani ključno vlogo pri oblikovanju njihovega dojemanja vašega podjetja.

V tem blogu bomo raziskali pomen izgleda spletne strani, se poglobili v zastarele oblikovalske rešitve in osvetlili ključne vidike, ki jih je treba upoštevati, da bi dobili izjemno spletno stran, ki bo vaše podjetje popeljala tja, kamor želite, da gre.

SEO optimizacija za trajno visoke pozicije na Googlu

Če želite doseči večjo prepoznavnost in povečati obiskanost svoje spletne strani, je ključnega pomena, da za svojo spletno stran ali trgovino uredite SEO optimizacijo (Search Engine Optimization).

V tem člaku bomo pojasnili, na kaj morate biti pozorni pri SEO za vašo spletno stran in na kak način lahko prihranite pri oglaševanju.

Spletna trgovina v WordPressu- prednosti in slabosti

Izdelava spletne trgovine v WordPressu ima svoje prednosti in slabosti. Preberite si naš članek, kjer predstavljamo 5 prednosti in 5 slabosti te priljubljene platforme za spletno trgovanje. Odkrijte, kako izkoristiti njegove prednosti ter premagati morebitne izzive.

Izdelava spletne strani – moramo res najeti strokovnjaka?

Spletna stran je ključni element uspešnega spletnega poslovanja. V tem blog prispevku najdete vse o tem, zakaj je za izdelavo spletne strani za vaše podjetje bolje najeti strokovnjaka in prednosti, ki jih s tem pridobite- vse od profesionalnega videza do prihranka stroškov in časa.

Google Analytics 4 in zakaj ga morate nadgraditi zdaj

Google je napovedal, da bo UA zastarel julija 2023, kar pomeni, da lastniki spletnih mest ne bodo mogli več dostopati do svojih podatkov UA. Zato je nujno, da lastniki spletnih mest zdaj preidejo na GA4, da zagotovijo, da ne izgubijo dragocenih podatkov.

Pošljite povpraševanje