Razlogi za opuščene košarice v spletnih trgovinah

Opuščene košarice so kompleksen izziv, a s pravilnim razumevanjem in pristopom lahko spletni trgovci znatno izboljšate svoje stopnje konverzij.

V tem blogu bomo podrobno raziskali deset glavnih razlogov za opuščene košarice in predlagali strategije za njihovo reševanje.

Kako zmanjšati število opuščenih košaric v spletni trgovini?

Dejstvo je, da se veliko potencialnih prodaj izgubi tik pred zaključkom.

Veliko lastnikov spletnih trgovin pa se (razumljivo) težko sprijazni s tem podatkom, a ni vse tako črno.
Razumevanje tega pojava je prvi korak k izboljšanju. V tem blogu vam bomo predstavili nekaj osnovnih informacij o tem, kako zmanjšati število opuščenih košaric v vaši spletni trgovini.

Uspešna spletna trgovina: Kako izstopati na nasičenem tržišču?

Spletna trgovina, kjer vsak klik odpira vrata do novih priložnosti, je za tiste, ki jih izdelujemo, nenehen izziv. V morju ponudbe je seveda pomembno izstopati, vendar resnična skrivnost ni le v sami ponudbi, temveč v v tem, kaj jo navdihuje, prodaja in ustvarja lojalnost. Ta blog vam bo razkril strategije, ki vodijo do izjemnosti – od oblikovanja do prodaje.

Osvetlili bomo ne le ključne korake za vzpostavitev spletne trgovine, temveč bomo razkrili tudi nekatere zanimive inovacije, ki ločijo povprečnost od izjemnosti.

Mora biti spletna stran prilagojena na mobilne naprave?

Mobilni telefoni in tablice so naši nepogrešljivi spremljevalci, ki nam omogočajo enostaven dostop do informacij kjerkoli in kadarkoli.

Spletni uporabniki na mobilnih napravah želijo hitro in učinkovito priti do rešitev ali nakupa, zato je kritičnega pomena, da je vaša spletna stran prilagojena na mobilne naprave.

V tem blogu bomo raziskali, na kaj morate biti pozorni pri prilagojenosti vaše spletne strani na mobilne naprave in kaj pridobite s tem, da ste pozorni tudi na to.

Kaj sporoča izgled vaše spletne strani o vas

S potrošniki, ki se vse bolj selijo na splet, ima izgled vaše spletne strani ključno vlogo pri oblikovanju njihovega dojemanja vašega podjetja.

V tem blogu bomo raziskali pomen izgleda spletne strani, se poglobili v zastarele oblikovalske rešitve in osvetlili ključne vidike, ki jih je treba upoštevati, da bi dobili izjemno spletno stran, ki bo vaše podjetje popeljala tja, kamor želite, da gre.

SEO optimizacija za trajno visoke pozicije na Googlu

Če želite doseči večjo prepoznavnost in povečati obiskanost svoje spletne strani, je ključnega pomena, da za svojo spletno stran ali trgovino uredite SEO optimizacijo (Search Engine Optimization).

V tem člaku bomo pojasnili, na kaj morate biti pozorni pri SEO za vašo spletno stran in na kak način lahko prihranite pri oglaševanju.

Spletna trgovina v WordPressu- prednosti in slabosti

Izdelava spletne trgovine v WordPressu ima svoje prednosti in slabosti. Preberite si naš članek, kjer predstavljamo 5 prednosti in 5 slabosti te priljubljene platforme za spletno trgovanje. Odkrijte, kako izkoristiti njegove prednosti ter premagati morebitne izzive.

Izdelava spletne strani – moramo res najeti strokovnjaka?

Spletna stran je ključni element uspešnega spletnega poslovanja. V tem blog prispevku najdete vse o tem, zakaj je za izdelavo spletne strani za vaše podjetje bolje najeti strokovnjaka in prednosti, ki jih s tem pridobite- vse od profesionalnega videza do prihranka stroškov in časa.

Google Analytics 4 in zakaj ga morate nadgraditi zdaj

Google je napovedal, da bo UA zastarel julija 2023, kar pomeni, da lastniki spletnih mest ne bodo mogli več dostopati do svojih podatkov UA. Zato je nujno, da lastniki spletnih mest zdaj preidejo na GA4, da zagotovijo, da ne izgubijo dragocenih podatkov.

Pošljite povpraševanje

    Veste, da si lahko spletno stran izdelate tudi sami?

    In za to ne rabite predznanja!
    Naša ekipa je izdelala on-demand tečaj izdelajspletko.si, ki po korakih pelje skozi proces izdelave spletne strani: preprosto, hitro in tako kot bi jo za vas naredili profesionalci.