Kaj sporoča izgled vaše spletne strani o vas
Vaša spletna stran je virtualna izložba vašega podjetja. Je prvi vtis, ki ga ustvarite pri potencialnih strankah, in odsev identitete vaše blagovne znamke. Izgled vaše spletne strani ima močnejši vpliv na vaše poslovanje in prodajo kot si verjetno sploh lahko predstavljate. Izdelava spletne strani je pomemben del poslovanja v digitalni dobi.
S potrošniki, ki se vse bolj selijo na splet, ima izgled vaše spletne strani ključno vlogo pri oblikovanju njihovega dojemanja vašega podjetja.
V tem blogu bomo raziskali pomen izgleda spletne strani, se poglobili v zastarele oblikovalske rešitve in osvetlili ključne vidike, ki jih je treba upoštevati, da bi dobili izjemno spletno stran, ki bo vaše podjetje popeljala tja, kamor želite, da gre.
Moč prvega vtisa
Predstavljajte si, da ste potencialna stranka, ki prvič obišče spletno stran vašega podjetja. V trenutku, ko se naloži, vaša spletna stran ustvari prvi vtis. To je ključen trenutek, saj se vse dogaja izjemno hitro.
Raziskave kažejo, da imate zgolj 0,05 sekunde, da pritegnete pozornost obiskovalca in ustvarite dober vtis o vaši blagovni znamki. Ta trenutek je izredno pomemben, saj lahko odloča o tem, ali se bo obiskovalec nadalje spoznaval z vašo ponudbo ali bo zapustil spletno stran ter se obrnil drugam.
V tem izredno omejenem času morate navdušiti obiskovalca in ga prepričati, da ste zanesljivo in ugledno podjetje ter da imate ponudbo, ki je vredna njegove pozornosti. Izgled vaše spletne strani igra pomembno vlogo pri oblikovanju tega prvotnega vtisa.
Če je vaša spletna stran vizualno privlačna, sodobna in skrbno oblikovana, bo obiskovalec dobil občutek profesionalnosti in zanesljivosti. Če pa je vaša spletna stran zastarela, nepregledna ali kaotična, bo obiskovalec dobil ravno nasproten občutek.
Prvi vtis, ki ga ustvarite, vpliva na obiskovalčevo zaupanje in naklonjenost. Če obiskovalec že na začetku dobi pozitiven vtis, bo bolj verjetno ostal na spletni strani. Pregledal bo vašo ponudbo, se vpisal na seznam naročnikov na e-novice ali opravil nakup (takrat ste seveda res zmagali).
Če pa se ustvari negativen vtis, se lahko zgodi ravno nasprotno. Obiskovalec bo hitro zapustil spletno stran in se po vsej verjetnosti obrnil k konkurenci.
Zato je izjemno pomembno, da se zavedate moči prvih vtisov in si prizadevate ustvariti pozitiven vtis s pomočjo privlačnega in sodobnega oblikovanja vaše spletne strani.
S tem boste obiskovalcem sporočili, da ste profesionalno in kakovostno podjetje, ki si zasluži njihovo zaupanje. Ne podcenjujte moči prvih vtisov – lahko so ključni za uspeh vašega spletnega poslovanja.
Posledice zastarelega videza spletne strani
Zmedena in neorganizirana postavitev
Preobremenjena spletna stran z množico barv, pisav in razdrobljeno vsebino lahko obiskovalce zmede, kar vodi v zmedo in frustracije.
Neskladnost pri oblikovalskih elementih moti uporabniško izkušnjo in podira zaupanje, kar lahko odžene potencialne stranke.
Neposrečen izgled na mobilnih napravah
V dobi pametnih telefonov je spletna stran, ki se ne prilagaja različnim napravam in velikostim zaslonov, rdeča zastava.
Mobilna prilagodljivost ni pomembna le za uporabniško izkušnjo, ampak tudi vpliva na uvrstitev v iskalnikih. Spletna stran, ki ni prilagojena mobilnim napravam, lahko omeji vidnost in rast vašega podjetja.
Počasno nalaganje strani
Potrpljenje se v digitalnem svetu hitro izteče, zato so počasno nalagajoče se spletne strani velik odvračevalni dejavnik za uporabnike.
Raziskave kažejo, da 53 % uporabnikov mobilnih naprav zapusti spletno stran, ki se nalaga dlje kot tri sekunde. Zastarela spletna stran, ki ni optimizirana, lahko povzroči izgubo priložnosti in prihodka.
Zastarele vizualne rešitve in slabo oblikovanje blagovne znamke
Estetika je pomembna. Če vaša spletna stran prikazuje zastarelo grafiko, slike slabše kakovosti ali nima usklajene oblikovalske strategije, ustvarja izjemno slab vtis.
Potrošniki si želijo vizualno privlačnih izkušenj, zato zastarela spletna stran ne pritegne njihove pozornosti in ne vzbudi zaupanja v vaše ponudbe. Po vsej verjetnosti se obiskovalec sprašuje, če še sploh poslujete.
Ugotovili ste torej, da je čas za novo spletno stran
Kaj pa zdaj?
Ko ugotovimo, da je čas za posodobitev ali skrajni čas za izdelavo spletne strani, se pojavi vprašanje, kako najti pravo agencijo, ki bo ustvarila izjemen izgled in izkušnjo na vaši spletni strani? Nekateri se odločijo, da bodo spletno stran delali sami, večina pa se modro odloči, da je pametneje poiskati strokovnjaka ali agencijo.
Pomembno pa je, da najdete nekoga, ki bo v sozvočju z vašim podjetjem, se bo pogovoril z vami in bo znal slišati, kaj točno potrebujete.
Kako izbrati pravega izvajalca za izdelavo spletne strani
Znanje iz področja oblikovanja
Iščite agencijo, ki razume pomen sodobnega in vizualno privlačnega oblikovanja spletnih strani. Preglejte njihov portfolio ali jih prosite, da vam pošljejo seznam referenc.
Tako boste lažje ocenili njihovo sposobnost ustvarjanja intuitivnih in vizualno izjemnih spletnih strani, ki se ujemajo z identiteto vaše blagovne znamke.
Poudarek na uporabniški izkušnji (UI/UX)
Odlična spletna stran gre preko estetike in se osredotoča na zagotavljanje brezhibne uporabniške izkušnje. Preverite, ali daje agencija prednost intuitivni navigaciji, jasnim pozivom k akciji (CTA) in oblikovanju, ki je usmerjeno v uporabnika, da lahko obiskovalci enostavno najdejo želene informacije.
Prilagodljivost in optimizacija za mobilne naprave
Preverite, ali agencija specializira na področju prilagajanja spletnih strani različnim napravam in optimizaciji za mobilne naprave.
Spletna stran, ki se brezhibno prilagaja različnim napravam, izboljšuje angažiranost uporabnikov in povečuje vidnost v iskalnikih. To, da je spletna stran prilagojena na mobilne naprave, mora biti osnova in nikakor stvar debate.
Hitrost in zmogljivost
Preverite pristop agencije k optimizaciji spletne strani za hitrost. Hitro nalaganje spletne strani izboljšuje zadovoljstvo uporabnikov in prispeva k večjim stopnjam konverzij.
Uporabniki hitro pobegnejo iz spletnih strani, ki se dolgo nalagajo.
Usklajenost blagovne znamke
Agencija, ki razume pomen ohranjanja usklajene podobe blagovne znamke, bo ustvarila spletno stran, ki brezhibno vključuje vizualne elemente, sporočila in vrednote vaše blagovne znamke.
Usklajenost vaše digitalne prisotnosti vzpostavlja verodostojnost in krepi prepoznavnost blagovne znamke.
Za konec
Izgled vaše spletne strani predstavlja digitalno vhodno točko v vaše podjetje. Sporoča vašo profesionalnost, zanesljivost in predanost zagotavljanju izjemnih izkušenj.
S preprečevanjem zastarelih izgledov in sodelovanjem z agencijo, ki razume pomen sodobnega in vizualno privlačnega oblikovanja spletnih strani, boste ustvarili spletno stran, ki bo vašemu podjetju omogočila uspeh in rast.
Oblikovanje sodobne in vizualno privlačne spletne strani je kompleksen proces, ki zahteva strokovno znanje, izkušnje in kreativnost. Za dosego vrhunskega rezultata je ključnega pomena sodelovati z agencijo, ki razume vaše vizije, cilje in vrednote ter jih prenese v izjemno oblikovano spletno stran.
Pri izboru agencije je treba upoštevati več ključnih vidikov, ki vplivajo na končni izgled in uspeh spletne strani. Ti vidiki se tesno povezujejo z močjo prvih vtisov, saj je agencija tista, ki bo soustvarjala ta prvi vtis obiskovalcev in poskrbela za profesionalen in privlačen izgled.